Túrák két lábon, négy lábon és két keréken

Roxy a Világjáró Kutyus kalandozásai

Roxy a Világjáró Kutyus kalandozásai

A hely, ahol élek

Úti cél kerestetik ;-)

2016. augusztus 13. - Szórády József

A múlt hét valamelyik estéjén szokásos sétánkat Roxyval a Mosoni-Duna és a Rába összefolyását érintve tettük meg. Azt hiszem, szerencsés vagyok, hogy egy mindennaposnak mondható egészségügyi sétára ilyen környezetet választhatok. Roxy és én is nagyon élvezzük az ott eltöltött perceket, persze mindketten más okból. Négylábú társam számára izgalmakat rejtegető zöld területet jelent, én pedig gyönyörködöm a látványban. Azon az estén el is határoztam, hogy legközelebb fényképeket fogok készíteni, mert egy gondolat fogalmazódott meg bennem: Az ember jár-kel szűkebb és tágabb lakóhelyén, de általában úgy megy el a szépség mellett, hogy abban a pillanatban nem is jelent számára semmi különöset. Ezzel ellentétben én sokszor azon kapom magam, hogy hosszasan nézem a megszokott épületeket, a környezetet, és eszembe jut, hogy jó itt élni. Szeretem Győrt, biztos vagyok benne, hogy a több száz éves utcák, épületek rengeteg titkot őriznek és a ma emberéhez is szólnak. Jó lenne, ha ezt mások is megismerhetnék és átérezhetnék, ezért szeretnék egy felhívást intézni a kedves Látogatókhoz, Ismerősökhöz, Követőkhöz: Küldjenek/küldjetek nekem két-három mondatot, fényképet vagy a kettő kombinációját kommentben arról a településről, ahol élnek/éltek. Mindenképpen saját érzések, gondolatok érdekelnek, legyen szó néhány lelket számláló kicsi faluról, vagy akár nagyvárosról. Ki tudja, lehet, hogy a jövő héten megjelenik négy bringás és egy "hintóban" utazó szőrmók az adott településen, mert annyira felkeltette az érdeklődésünket a néhány gondolat vagy kép. A ma este készített képek közül ez hivatott Győr szépségét hirdetni:

img_20160813_210550.jpg

Természetesen Győr is lehet az adott település, mert a kép egy nagyon kicsi szeletét mutatja csak a látnivalóknak. Érdeklődve várom a kommenteket :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://roxykalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr8610408714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása