Túrák két lábon, négy lábon és két keréken

Roxy a Világjáró Kutyus kalandozásai

Roxy a Világjáró Kutyus kalandozásai

Egy Kalandornő hétköznapjai

Születésnapi összeállítás

2017. január 25. - Szórády József

Beszéltem már arról, hogy szőrös kisasszony milyen módon került hozzám, beszéltem már arról is, hogy a túrákon, túrák előtt és után mennyire együttműködő, mennyire hálás, és mennyire élvezi a bringás és gyalogos kirándulások minden pillanatát. Az az igazság, hogy a csapattagokkal szemben nekem mindig van egy kis előnyöm, legyen szó több száz km tekerésről vagy gyaloglásról, Roxyval minden egy kicsit más, minden egy kicsit jobb. De! Eddig mindig az "ünnepnapokkal", azaz a túrák napjaival kapcsolatban tettem közzé az élményeimet/élményeinket, eddig nem szóltam a szürke hétköznapokról. Ez talán azért van, mert vele nincsenek szürke hétköznapok, időről időre meg tud lepni valami aprósággal, valami olyan dologgal, ami szorosabbra fűzi a kapcsolatunkat. Elnézést a szőrös négylábú nélkül élőktől, de én mindig azt mondom, hogy: lehet kutya nélkül élni, de nem érdemes! Emellett Roxy pontos születési dátumát sajnos nem tudom, ezért úgy döntöttem, hogy évről évre január 25-én, első közösen töltött napunkon fogunk ünnepelni. 2013. január 25-én az eddigi legjobb születésnapi ajándékom volt ez az apró élet :-). BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT Szőröske!!! 

Aki képes a figyelemre, az összpontosításra:

megfigyelo.JPG

Aki képes a henyélést a legmagasabb fokon űzni:

takaro_alatt.jpeg

Aki kihasználja a számára adódó másodpercek mindegyikét:

kaputt.jpg

Aki képes komolyan venni a feladatát:

apritas.JPG

Aki képes kihasználni minden pillanatban engem :-):

ebredes.jpeg

Aki tudja élvezni az életet, a meleg napsugarakat:

napozas.JPG

Aki nem hagyja magát, ha kell, beszól:

he_te.jpg

Aki képes az utolsó falatot kikuncsorogni:

kuncsorgas.JPG

Aki nem pazarol:

nasi.JPG

Akit nagyon lehet szeretni:

intim.JPG

Aki mindenre odafigyel:

figyelem.JPG

Aki képes bármelyik pillanatban ártatlannak mutatni magát:

szende.jpg

Aki nagyon jó vadász:

vadaszallasban.JPG

Aki a henyélést a legmagasabb szinten képes űzni:

henye.jpg

Aki irányítja az életét (és a sofőrt...):

 

kacsaban.jpg

Aki nem stresszel:

popo.JPG

wellness.JPG

Csak élvezi az életet...

A bejegyzés trackback címe:

https://roxykalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr8712148887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boros Györgyné 2017.01.25. 18:54:00

Igen, és ez mind.mind Szőrmók Kisasszony.

Nagyon sok boldogságos pillanatot a Gazdival.

Szórády József 2017.01.28. 00:54:40

Köszöni az ünnepelt :-)
süti beállítások módosítása